Biz Kimiz
Aslinda hakkimizda bölümünde zaten bilgiler var ama orasi tabii ki biraz daha kurumsal bir dil ,biz bize anlatayim biraz da :)
Mizaç bilenleriniz muhakkak vardir ,bilmeyene mini bir özet gecelim davranişlarimiz,duygusal yapimiz mizacimizi belirlemez ,mizacimiz bunlari belirler .Çocuğunuzu doğru okuyabilirseniz daha bebekliğinden neye ,nasil tepki vereceğini ,uykusunu ,iştahini ,neye ilgisi oldugunu ,hangi alanda başarili olabileceğini tahmin edebilirsiniz .Yediğimiz ,içtiğimiz,gördüğümüz,duydugumuz ,dokundugumuz (giydiğimiz ) seyler yani 5 duyu organimizla algiladiklarimiz mizaci bozar ya da dengede tutar
2015 yilindan beri çocuk giyim sektöründeyim madem giydiklerimizde mizacimiz üzerinde etki ediyor neden 2 farkli tecrübemi tek çati altinda toplamiyorum fikriyle yepyeni bir marka kurdum .Hepimize hayirli olsun :)
Herkesin bişey uzmani oldugu günümüzde (2025, tarih belirtelim de bi 10 sene sonra da buraya bakar zaman ne cabuk geciyor falan derim ) neyse herkesin bişey uzmani olup bunu ticari kazanca cevirdiği dönemde çocuk giyim markam da mizaç bilgisi de aktararak amme hizmeti vermek niyetim . Hangi çocuga hangi kumaşi giydirelim ,neyi giydirmeyelim hangi rengi ne zaman kullanalim bunlari konusucaz. Blog kisminda mizacinizi nasil öğreneceginizi de anlaticam tabii ki ,Burayi zamanla belki bir soru cevap köşesine ceviririz .
Çok araştirdim yapanlar nasil yapmiş fikir olsun diye ,yapan yok konsepti ilk kez ben denicem .Bir başlangiç planim var ama yillar içinde nasil ilerleyecek,neye evrilecek ,sürdürülebilirliği nedir, beraber görücez . İnşallah başarili olur diyelim :)